Ведення податкового та бухгалтерського обліку
- Налаштування системи MS NAV або 1С і захищеного порталу для обміну даними.
- Ведення бухгалтерського та податкового обліку відповідно до П (С) БО або МСФЗ.
- Адміністрування та облік ПДВ.
- Підготовка декларацій з податку на прибуток, ПДВ, фінансової та іншої звітності.
- Підготовка рахунків, актів, накладних та інших бухгалтерських документів.
- Підготовка банківських платежів.
- Комунікація з податковими органами та супровід під час перевірок.
Відновлення податкового та бухгалтерського обліку
- Відновлення обліку з нуля за попередні періоди.
- Відновлення первинної бухгалтерської документації.
- Складання та подання необхідних уточнюючих звітів і декларацій.
- Рекомендації щодо виявлених ризиків з метою їх мінімізації.